دوست ناشناس عزیزی در مورد مطلب قلبی بنده شدیدن انتقاد کردند و بنده رو محکوم به خیلی چیزا کردند . من هم بر آن شدم تا به پیشنهاد دوستان جواب گفته هاش رو بدم.
اول اینکه باید بگم بنده هیچ دروغی نگفتم. شما اگه کمی چشمات رو باز کنی و دور و برت رو بهتر ببینی میبینی که همه ی این اتفاقا میوفته به دست آدمایی که مسلمونن . ما همگی از نطفه مسلمونیم اونم از نوع شیعه، من هم یکی مثل شما البته اصلن برام مهم نیست. باید بگم چیزی که ما از اسلام می بینیم همینیه که تووی مملکت گل و بلبلمون پیاده شده و از سی سال پیش که توسط خمینی اسلام نااااااااااااااااااااااااااااب محمدی وارد کشورمون شد خیلی چیزا تغییر کرد. مثلن در مورد آدم کشی هر کسی بر خلاف عقاید آقایون حرفی بزنه بر علیه اسلام حرف زده پس باید اعدام بشه . این همون کاریه که بت بزرگتون خمینی پایه و اساسش رو گذاشت و در تابستان سال شصت وهفت تووی یک شب حکم اعدام هزاران آدم بد بختو صادر کرد. اتفاقی که لکه ی ننگی شد واسه این مملکت.
دروغ و ریا و فساد و تجاوز و دزدی و غیره ... که دیگه حرفش نگفتنیه .
حالا بر میگردم به موضوع اصلی " اسلام " چیزی که 1400 ساله پیش تووی عربستان پیدا شد و حالا شما براش کاسه داغ تر از آش شدی. برو ببین اصلت به کجا بر میگرده . و از اون زمان تا حالا هزاران تحریف درش بوجود اومده. مثلن ما که به قول خودت شیه هستیم واسه خودمون دوازده امام درست کردیم و دوازدهمیشم غیبش کردیم و اسمشم گذاشتیم امام زمان و یه چاهم کندیم تووی بیابونای اطراف قم اسمشو گذاشتیم جمکران و هی میریم کاغذ میندازیم تووش تا یکی بیاد ورداره . خداوکیلی مسخره نیست ؟ بابا دیگه تووی این دوره زمونه کی نامه می نویسه ؟ دیگه ایمیل و چت زنده و تکنولوژی کلی پیشرفت کرده .
ما شیعه ها بر خلاف اهل سنت 2 تا قران داریم یکیش همون قران خودمونه یکیشم احادیثه که گفته شده بعد میایم زرنگ بازی درمیاریم هر چی تووی قران نبود براش حدیث پیدا می کنیم برعکسشم هرچی در موردش حدیث نبود آیه میاریم.
حالا تو برو هی نامه بنداز توو چا...
مسلمون به مسلمون تجاوز میکنه به بدترین شکل ممکن . دروغ میگه مثل نقل ونبات . میکشه مثل برگ خزون . میدزده مثل آب خوردن ، واسه توجیحش یا حدیث هست یا آیه. بگردی پیدا میکنی.
بعضی از این مسلمون جماعت از کمر به پایین فکر میکنن چیزی به اسم مغز تووی سرشون نیست همین جوری یلخی از یه چیزی حمایت میکنن، تو تا حالا شنیدی بگن تووی بهشت کتابخونه هست ؟ یا مدرسه داره ؟ یا سینما ؟ میگن حوری داره ، آدم خوبی باش تا بری تووی بهشت پیش حوریا ، از کمر به پایین انگار خیلی مهمه.
قبل از اینکه مسلمون باشی سعی کن انسان باشی. من دوست ندارم احساسات کسی رو جریحه دار کنم پس خیلی وارد این بحث نمی شم . گرچه که همه ی این حرفا عقاید شخصیه خودمه ولی خیلی ها جنبشو ندارن.

1 Comment:

  1. Anonymous said...
    سلام
    جوابیت خیلی دندان شکن نبود ! ولی خوب بود
    می دونی من خودم سید هستم ... با یه سری اعتقادات دینی خاص ... ولی دلیل نمی شه از یه سری واقعیات فرار کنم .
    وقتی پیامبر 23 سال در راس امور مسلمونا بود و 72 تا جنگ کرد وقتی می کن پیامبر جنگ طلب بوده نمی رم تظاهرات چون دوست ندارم به چیزی تظاهر کنم !
    منطق می گه سیاست وارد هر چیزی بشه کثیف و زشتش می کنه ...
    تو نظر قبلی بیدار دالش افتاده بود !
    بیدار باشی امیر خان

Post a Comment